ПН-ПТ с 9.00 до 20.00; Сб-Вс - с 10.00 до 17.00

Доставка та Оплата (Меблі)

Оплата і доставка

Замовлення вважається оформленим після внесення предоплати на банківську карту магазину у розмірі 30-50% на підставі рахунку.

Внести оплату можливо он-лайн через додаток на карту Приватбанку,  Монобанку.

Доставка по м.Київ БЕЗКОШТОВНА при оформленні замовлення на суму від 15 000грн товарів одного виробника. В інших випадках доставка здійснюється по тарифам служби доставки. Вартість послуг складання та занос меблів обговорюється індивідуально.

Доставка по Україні здійснюється перевізником Нова Пошта по тарифам перевізника за рахунок отримувача. Також можлива доставка машиною фабрики, тариф та перелік міст уточнюйте у менеджера. Замовлення вважається оформленим після внесення предоплати 30-50%.

 

Гарантії та повернення

1. Гарантії на виріб надається від виробника.

2. Меблі виконані на замовлення поверненню та обміну не підлягають.

3. Срок гарантії від виробника складає 12 місяців.

4. Для гарантії потрібно зберігати фірмову упаковку, бірки з упаковки,  рахунок магазину.

5. При отриманні меблів перевіряйте цілісність упаковки, дзеркал та скла.

6. При пошкодженні товару перевізником, претензії здійснюються до перевізника. Потрібно оформити заяву на компенсацію коштів у відділі перевізника. Магазин замовляє на фабриці пошкоджену деталь за рахунок клієнта  та відправляє за рахунок отримувача.

7. При виявленні дефектів під час самостійного складання, варто звернутися до менеджера та надати інформацію: фото пошкодженої деталі, фото бірки з упаковки, а також зробити відмітку деталі в  інструкції для складання. Срок розгляду претензії на якість від виробника скрадає 14 робочих днів. Срок виготовлення нової деталі дорівнює сроку виготовлення основного виробу. Пошкоджена деталь не встановлюється, а передається на фабрику. В разі складання меблів з пошкодженою деталлю, претензії не приймаються.

8. При відсутності потрібної деталі при самостійному складанні потібно зробити фото бірки з упаковки та відмітити деталь у інструкції до складання.

 

Гарантійні зобов'язання не розповсюджуються, якщо:


1. Порушені правила та умови експлуатації меблів.

2. Встановлення і ремонт меблів здійснювались покупцем самостійно.

3. Меблі пошкоджені в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивної рідини, високих температур, прямих сонячних променів, а також є ознаками недбалої поведінки з товаром.

4. Змінена конструкція виробу або його комплектуючих покупцем.

5. Закінчився гарантійний термін.

6.  Присутні дефекти, за які було повідомлено покупця до продажу, і згідно наявності яких покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, по яким була знижена ціна на товар.

 

Додаткові послуги

Вартість послуг доставки, складання та заносу меблів прораховується менеджером індивідуально.

Reviews (0)

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
Captcha