0грн.
Зробити замовленняПовернення та обмін
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Додатково:
1. Меблі виготовлені на замовлення поверненню та обміну не підлягають. (Ч.5 ст.13 Закону про захист прав споживачів перераховані обставини , у яких це неможливо. П.3 договір стосується виготовлення чи переробки товару на замовлення споживача, тобто товар не можна продати іншим особам (або можна із суттєвими фінансовими втратами для продавця)).
2. У разі виявлення дефектів оформляється рекламація на браковану деталь, а не повернення всього виробу. Для оформлення рекламації необхідно зберігати бірки (стікер) з упаковки та рахунок магазину.
3. Якщо клієнту привозять меблі, які не відповідають його замовленню, яке розписано в рахунку, за домовленістю клієнту може бути запропонована заміна або знижка для компенсації.
4. Інший відтінок або структурний малюнок на виробі не є браком та не являється причиною відмови від товару. Передплата в такій ситуації не повертається.